YOGA'NIN ÇOK KISA SÜREDE ETKİLERİ

YOGA ile huzur
Hayatlarında ilk defa YOGA ile tanışan ve haftada bir buçuk saat olmak üzere dört ders geçiren öğrencilerimin söyledikleri;

 Daha rahat nefes alabiliyorum.
 Tüm eklemlerimin açıldığını hissediyorum.
 Daha esnek hissediyorum.
 Bedenimde hiç hissetmediğim kaslarımın farkına varıyorum.
 Bedenimin sınırlarını öğreniyorum.
 Bacağımı arkaya doğru o kadar uzatabileceğim aklıma
gelmezdi.
 Derse geldiğimde genelde günün gerginliğini taşıyorum, ders
bitiminde büyük bir rahatlama hissediyorum.
 Bedenimin şekillendiğini, sıkılaştığını fark ediyorum.
 Dersten çok dingin ve dinlenmiş ayrılıyorum.
 Sırt ağrılarım çok hafifledi.
 YOGA derslerini çok seviyorum 
jjjıjı<3
Bundan daha iyisi nasıl olur? Bundan daha mutluluk verici ne olabilir?  
 <3 

Duygu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN