GÖKGÜRÜLTÜLÜ BİR YAZ AKŞAMI

Benim için çoooooooooooook uzunca bir aradan sonra yeniden iş hayatına giriş yaptım. Çalışmayı öyle özlemişim ki üretim içinde bulunca huzur içinde hissediyorum kendimi. Tabii hem iş kadını hem de ev kadını olunca evde işler biraz sıkışıyor. En uygun fırsatta evde olan işleri yapmaya çalışıyorum. Başta biraz zorlandım, bununla birlikte şimdi işler yolunda J Bu akşam eve gelince yemekten sonra evimizi süpürdüm, sildim. Şimdi biraz dinleniyorum. Pencerem açık. Dışarıdan hafif rüzgar esmeye başladı odanın içine doğru ve ardından şimşekler çakmaya başladı.
Ve şimdi de öyle şiddetli gök gürlüyor ki tam yaz yağmuru habercisi. Bir yandan radyom açık, diğer yandan okuryatar için yeni yazımın son rötuşlarını yapıyorum ve ilave olarak doğanın muhteşem varlığını haberdar eden gök gürültüsü… Bazen beni ürperttiğini, hadi itiraf edeyim korkuttuğunu söyleyebilirim. Neden korktuğumu da biliyorum. Olağanüstü ve bazen inanılmaz derecede hasar oluşturan doğa olayları karşısındaki güçsüzlüğümüz yüzünden korkuyorum. Evet, bir tane daha, ufffff ne kadar uzun sürdü bu sefer ki! Keyfimin yerinde olmasından mı nedir, bu sefer hiç korkmuyorum, bana onu dinlemek keyif veriyor ve sıcak bir yaz gecesinde serinliği ile bizleri rahatlattığı için ona teşekkür bile ediyorum. Çakan parlak ve kocaman şimşeğin ardından çatırdayan bir ses daha… Sanki gök yarılıyor… Ard arda olmaya başladı, hadi yüce gök yüzü güzel bir yağmur yağdır da rahatla ve rahatça uykuna dal...

Duygu 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN