ŞEKER BAYRAMI-PİDE KUYRUĞU



Şeker Bayramımız kutlu, mutlu olsun.

Bu Ramazan ayında uzun yıllardan sonra ilk kez 5 dakika da olsa pide kuyruğunda beklemek beni çok mutlu etti. Çocukluğuma döndüm; koşa koşa mahalle fırınına gidip orada dakikalarca pidenin çıkmasını bekler ve sonra gazete kağıdına sarılmış sıcak pideleri ellerimiz yana yana kah tişörtümüzün etek ucuyla kah kazağımızın kol ucuyla tuta tuta eve gelirdik. Ezan sesini sabırsızlıkla bekleyip Allahü ekber sesleriyle zeytin ve pideye hücum ederdik ve tüm aile biraradaydı...
Şimdi sağlık sebebiyle tutamadığımız orucumuzla, hayatın yönlendirmeleri ve kendi isteklerimizle her birimiz bir yerlerdeyken eski günleri hatta pide kuyruklarını bile özlememek elimde değil. Galiba mutlu bir çocukluk geçirdiğinizde o zamanki masum mutluluğu özlüyor insan, bilemiyorum.
Bazen gerçekten çok özlüyorum çocukluk günlerimi, hele şu son bir yıldır daha da çok. Nedenini bilmiyorum ama özlüyorum...
Sanırım o yüzden çocukluğumda en sevdiğim çizgi kahramanlar olan şirinlerden bir tane evimde var. Özlediğim günleri yad etmek için... 
Sağlık ve mutluluk dolu geçen bir bayram diliyorum.

Duygu    

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN