YAZI ÇİZİ ATÖLYESİ


Sevgili Gaye Dinçel'le bir eğitimin içinde verilen yazma teknikleri dersinde tanışmıştım.
"Bir paragraf yazın" dediğinde paragraf diye yazdığımın paragraf değil de yarım sayfa olduğunu anlayınca, paragrafın nazıl yazılacağını öğrenmiştim :) Bu daha başlangıçtı tabii. Eğer, birşeyler karalıyorum; doğru mu yapıyorum, nasıl daha iyi yazarım, yazabilir miyim? diye kendi kendinize soruyorsanız; 18 Aralık'ta başlayacak Yazı Çizi atölyesine başlamanızı tavsiye ederim. Ben de neymişim dedirtecek olaylar yaşayacağınıza garanti veririm :)
Duygu

“Benim gibi yazanlarla buluşsam, yazıp çizsem, konuşsam, ipuçlarını kapıp daha iyi yazsam…” diyorsanız atölyeme beklerim.
Atölyeyi 18 Aralık haftasında katılımcılara uygun bir günde başlatacağım. Seçenekler; salı, çarşamba, cuma akşamları ya da cumartesi öğleden sonra. Yerimiz Kızılay Konur Sokak’ta. Haftada 2 saat. Kuramsal dersler yok, sadece yazıp çizip okuyarak tartışacağız. İpuçları verip daha iyi yazmanıza destek olacağım.
Katılmayı düşünüyorsanız yazıp çizme maceranızdan bahsedip atölyeden beklentilerinizi, size uygun gün ve saatleri bana yazın. GAYE DİNÇEL
http://yazicizi.com/yazi-cizi-atolyesi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN