Poyraz Köyünden Köy Enstitülerine: Kekik Kokulu Yıllar...


Uzun bir aradan sonra okuryatar'da tanıtımını yazdığım 
Poyraz Köyünden Köy Enstitülerine: Kekik Kokulu Yıllar... okunmaya değer.


"1997 yılında aramızdan ayrılan Nazif Evren,  İzmir Öğretmen
Okulundan sonra sekiz yıl Akhisar Gazi İlkokulu öğretmenliği sonrasında Gazi Eğitim Enstitüsü Pedagoji bölümünü tamamladıktan sonra bir süre müfettişlik yapar ve ardından 7 yıl süren Köy Enstitüsü yolculuğunda eğitmen grup şefliği, eğitim başılığı, meslek dersleri öğretmenliği, ve en sonunda da Dicle Köy Enstitüsü kurucu müdürlüğü yaptıktan sonra dönemin değişen siyasi iktidarlarına uyum sağlayamadığı için sürgünden sürgüne gezerek meslek hayatını tamamlar…"

devamı için: http://www.okuryatar.com/poyraz-koyunden-koy-enstitulerine-kekik-kokulu-yillar-duygu-ceritoglu/


Sevgilerimle
Duygu

Yorumlar

  1. Kekik kokusu deyince ilk aklıma gelen assos'ta en tepedeyken arkadan gelen kekik kokuları oldu. bi anda o ana gittim geldim. bu kitap bi defa ismiyle beni cezbetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Gezi/yorum, kitabı alıp okumanızı çok isterim, bir anı kitabı olan Kekik Kokulu Yıllar çok etkileyici...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN