YOGA EĞİTMENLİK YOLCULUĞUM BAŞLADI!



İki yıl önce sağlık sorunlarım sebebiyle sevgili eşimin yönlendirmesiyle Yoga derslerine gitmeye kara vermiştim. Haftada 1 gün, 1.5 saat olmak üzere derslere başladım. Ne boyun ağrılarım, ne sırt tutulmalarım ne de diz problemim kaldı.

Nefes almadığımı farkettim ve deriiiin nefeslerle nefesim açıldı, tüm bedenim yenilendi, yeniden doğdum :) Benden önce kilometrelerce uzağa giden zihnim oldukça yavaşladı, çok daha sabırlı, kabullenici ve sakin oldum. Sınırlarımı öğrendim, bunun yanında sınırlarımı aşabileceğimi keşfettim.  

Her zaman fiziksel aktiviteyi sevmişimdir; bununla birlikte Yoga farklı bir şeydi.  Ders sonunda yorgunluk yerine bir hafifleme, bir rahatlama, bir ferahlık... Büyülenmiştim sanki. Böyle giderken Hocamın ve arkadaşlarımın desteği ile Temel Yoga Eğitmenlik Eğitimini aldım. Bir yıl zaman zaman stajyer hocalık yaptım veeee en sonunda kendi  derslerimi vermeye başladım. Bende bir heyecan, bir heyecan... İlk tanıtım dersimi verdiiim, ilgi ve merakla karşılandı. Şimdi hafta da 1.5 saat, 7 kişilik bir gruba Yoga dersleri veriyorum. Eğitim aldığım ve kendim için Yoga derslerine gittiğim Stüdyo Denge'de de zaman zaman dersler veriyorum. 
Büyülü okyanus olan yoga dünyasındaki sonsuz yolculuk beni nereye kadar götürürse oraya kadar değil daha ilerisine gitmeye kararlıyım. 

Haydi bakalım yelkenler fora!

Namaste!  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN