OKURYATARYAZAR HALİ...

Bu gece tam bir "okuryazaryatar" halindeyim.
Derinden gelen hafif müzik sesi, kavurucu Ankara sıcağında dönen vantilatörün serinletici havasıyla keyfim yerinde.

 Yaklaşık 2 saat okuduktan sonra daha önceden yaptığım karalamalarımı düzenlemek üzere bilgisayarımın başına geçtim.Yazdım, yazdım... Sonra oturdum, biraz daha okudum. Aklıma gelen bazı notları bu sefer defterime yazdım. Sonra yine okudum ve artık saatin  benim için epeyce bir geç olduğunu fark edince  yatmaya giderken şuanda yazdıklarımın kalemimin ucuna birikmiş ve sayfaya dökülmek için hazır olduğunu hissettim. İşte yazıyorum... Kendimi nasıl mutlu hissettiğimi anlatamam. Çocuklar gibi şenim. Yarın iş var, artık yatsam iyi olacak. Hadi iyi geceler...
Duygu

Yorumlar

  1. En güzel yazılar insanın ruhunun mürekkebine batırıp yazdıklarıdır. Bunun için en güzel yöntemse, kendi kendine konuşmaktır. ehi. ( Hunisini düzeltir, parmakları klavye üzerinde hoyratça dans eder. )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN