YENİ YILIN İLK KARI YAĞIYOR :)

Yeni yılın ilk kar yağışı başladı!!! Dün itibariyle aralıklarla yağan kar, bugün hiç kesilmeden zaman zaman yoğunluğunu arttırarak yağmaya devam ediyor şehrimizde. Hava durumu sunar gibi oldu başlangıç gerçekten de. Harika kar yağıyor, çocuklar gibi sevinçliyim iki gündür. İçim içime sığmıyor. Bir enerji, bir enerji sormayın bende. Pencereden dışarı bakıp bakıp; "yaşasın kar yağıyor, kar yağıyor" diye kendimce bir şarkı tutturdum, evin delisi olarak dolaşıyorum evimizin içinde.
Bir de fotoğraf çekmeye çalıştım bakalım nasıl çıkmış. Bembeyaz oluşundan mıdır, yumuşacık gökyüzünden süzülerek yeryüzüne inmesinden midir yoksa yere indiğinde tüm kirleri kapatıp, dünyamızı tertemiz göstermesinden midir bilemiyorum, kar beni çok mutlu ediyor, sakinleştiriyor. Huzur verdiğini bile söyleyebilirim.* Çocukluğumda, (şimdiki çocuklar gibi ben de) sabırsızlıkla kar yağmasını bekler dururdum. Kar yağmaya başladığı andan itibaren ne kadar naylon torba, muşamba varsa kapıp sokağa fırlardık kar üstünde kaymak için. Eğer muşamba bulamıyorsak karton kutu arardık ve onunla kayardık, parçalana kadar. Ne kadar güzel günlerdi  o günler...
Bakalım, kar yağışı perşembeye kadar devam edecekmiş, kaldı iki günümüz. Bu iki günü iyi değerlendirip, seyrederek de olsa tadını çıkarmak lazım.

* Bu durum ayrıca kar yağışını ne taraftan seyrettiğinize de bağlı demek istiyorum. Kar altında yaşamak zorunda olan insanlar, sokaklarda yaşamak zorunda kalan insanlar ve ekinleri kar ve don yüzünden bozulan insanlar benim gibi düşünmüyorlardır elbette...

Duygu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN