MERHABA :)

PIRILTI, SEVDİĞİNİZİN GÖZÜNDE, GECE GÖKYÜZÜNDE, DOLUNAYDA DENİZ ÜZERİNDE, GÜNDÜZ GÜNEŞİN KOLLARINDA, RÜZGARLI BİR KOYDA ÇIRPINTILAR ARASINDA. GÖRMEK İSTEDİĞİNİZ HER YERDE...

İşte bu pırıltı bana hep yaşama sevinci vermiştir. Yaşama sevincimi sizlerle paylaşmak için "Pırıltı"yı oluşturmaya karar verdim. Keyif almanızı ve yaşama sevincinizin daim olmasını dilerim.
Sevgilerimle,

Duygu

"Dış güzellik iç güzelliğin görünen kısmıdır. Her insan gözlerindeki pırıltıda kendini belli eder..." Paulo Coelho

5 Ocak 2013 Cumartesi

PROTESTO EDİYORUM!

KENDİM, TEK BAŞIMA PROTESTO EDİYORUM! 
ŞEKER PORTAKALI İLE FARELER VE İNSANLARI BİR KEZ DAHA OKUYORUM!

Kitabın varlığından bihaber bireylerin çocukları kitap okumaya başlayınca "heeeee" diyorlar! Evde kendi aile büyükleri!, dışarıda arkadaşları, televizyonda gösterilen programlar ve bizi yönetenler o kadar seviyeli, ahlaklı ve terbiyeli ki; çocuk bir kitap okuyunca dünyası değişiyor ve ahlakı bozuluyor!
Vah zavallılar, okutmayın bu kitapları çoluğunuza çocuğunuza! Ahlakları bozulmasın yavrucakların.
Dünyanın farkına varmadan koyun olarak büyüyüp gitsinler , nasıl olsa onları sağacak biri ve güdecek bir çoban çıkar karşılarına!

Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder