KENDİNE BAKAR MISIN?

İçindeki gücü hisseder misin?
Neler yapabileceğine, yaptığına bir bakar mısın?
Lütfen ve sadece kendine inanır mısın? 
Başkalarının seni gaza getirmelerine  veya yermelerine izin vermeyeceğini biliyorum çünkü sen kendini biliyorsun!

Özgüven sorunum olduğu dönemlerde girdiğim sınavdan bütün sınıf düşük not almıştı, sıra bana geldiğinde ben de
diğerleri gibi düşük not alacağımı düşünerek aynı notu söylemiştim. Hoca 95 aldığımı söylediğinde kulaklarıma inanamıştım ve bana "demek ki sana yanlış not vermişim, senin düşündüğün notu vermeliymişim" demişti. Tabii bütün gün hocanın peşinden koşmuştum ve bana büyük bir ders olmuştu. O günden sonra her zaman sınavdan hangi notu alacağımı biliyordum; çünkü ne yaptığımı biliyordum.

LÜTFEN KENDİ DEĞERİNİZİ BİLİN VE
                                   YAPTIKLARINIZIN FARKINA VARMAYA ÇALIŞIN ,GERİSİ GELİR!

Duygu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN