MERHABA :)

PIRILTI, SEVDİĞİNİZİN GÖZÜNDE, GECE GÖKYÜZÜNDE, DOLUNAYDA DENİZ ÜZERİNDE, GÜNDÜZ GÜNEŞİN KOLLARINDA, RÜZGARLI BİR KOYDA ÇIRPINTILAR ARASINDA. GÖRMEK İSTEDİĞİNİZ HER YERDE...

İşte bu pırıltı bana hep yaşama sevinci vermiştir. Yaşama sevincimi sizlerle paylaşmak için "Pırıltı"yı oluşturmaya karar verdim. Keyif almanızı ve yaşama sevincinizin daim olmasını dilerim.
Sevgilerimle,

Duygu

"Dış güzellik iç güzelliğin görünen kısmıdır. Her insan gözlerindeki pırıltıda kendini belli eder..." Paulo Coelho

3 Mart 2013 Pazar

DÜN GİBİYDİ, BEŞ YIL OLDU...

Sen o güzel gözlerini sonsuzluğa kapayalı beş yıl oldu. Sensizlik hala çok zor ve seni özlemeye devam ediyorum. Yanımızda olmanı ve sana sıkı sıkı sarılmayı nasıl isterdim bilemezsin... Yokluğun karşısındaki çaresizliğimiz çok zor. Seni çok seviyorum ve özlüyorum anneciğim...

Kara kızın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder