MERHABA :)

PIRILTI, SEVDİĞİNİZİN GÖZÜNDE, GECE GÖKYÜZÜNDE, DOLUNAYDA DENİZ ÜZERİNDE, GÜNDÜZ GÜNEŞİN KOLLARINDA, RÜZGARLI BİR KOYDA ÇIRPINTILAR ARASINDA. GÖRMEK İSTEDİĞİNİZ HER YERDE...

İşte bu pırıltı bana hep yaşama sevinci vermiştir. Yaşama sevincimi sizlerle paylaşmak için "Pırıltı"yı oluşturmaya karar verdim. Keyif almanızı ve yaşama sevincinizin daim olmasını dilerim.
Sevgilerimle,

Duygu

"Dış güzellik iç güzelliğin görünen kısmıdır. Her insan gözlerindeki pırıltıda kendini belli eder..." Paulo Coelho

17 Mart 2013 Pazar

ÇAĞRIŞIMLAR, TANIKLIKLAR, DOSTLUKLAR

“Laurens H. Seeley, mantık ve felsefe dersleri verirdi. Her cuma günü bir sınav yapar, pazartesi günü düzelttiği kâğıtları dağıtıp verdiği notları bildirirdi. Bir pazartesi şöyle demişti:
‘Soruların yanıtını bilmeden, sayfalarca uyduruyorsunuz. Siz hafta sonu gezerken ben öğretmenlik sorumluluğuyla, sınav kâğıdının sonunda belki doğru bir şey söylemişsinizdir diye, bütün yazdıklarınızı okumak zorunda kalıyorum. Bir karar verdim: ...

Tevfik Ceritoğlu'nun kaleminden harika bir kitap tanıtımının devamını okuryatar'da bulabilirisniz.

Bir tık lütfen,
http://www.okuryatar.com/cagrisimlar-tanikliklar-dostluklar-tevfik-ceritoglu/

Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder