DEJAVU



Edebiyathaber.net sitesinde "Yaşasın Video Öykü" bölümünü severek takip ediyordum. Daha önce de bir kere kısa öykü denemesi göndermiştim. Son yayınlanan 7. Video Öykü için birden bire yazma isteği ile harekete geçtim. Ve kısa öyküm seçilen beş öykü arasına girdi.
Çok mutluyum! Çocuklar gibi şenim, başımın zonklamasını bile neredeyse hissetmiyorum ( soğukalgınlığı sebebiyle dört gündür ayakta geçirmeye çalışıyordum; bugün artık beni durdurdu ve eve kapattı!).

İşte öyküm!

Dejavu
Sıcak esen rüzgâr, evin içinde perdelerle dans ederken kapının ziliyle birden uyandım. Rüya mı görüyordum yoksa gerçekten mi zil çalıyordu; ayrımsayamadım. Kalkıp kapıya doğru yöneldiğimde kapı kendiliğinden açılıverdi. Bütün aile hep beraber olduğumuz bir yaz gününün tadını çıkarıyorduk. Teyzemin evinde geçirdiğimiz mutlu anlardan biriydi. Ben mi içeri giriyordum, onlar mı zili çalmıştı; kafam karıştı.
 
devamı için http://www.edebiyathaber.net/yasasin-video-oyku-7-uygulama/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN