MERHABA :)

PIRILTI, SEVDİĞİNİZİN GÖZÜNDE, GECE GÖKYÜZÜNDE, DOLUNAYDA DENİZ ÜZERİNDE, GÜNDÜZ GÜNEŞİN KOLLARINDA, RÜZGARLI BİR KOYDA ÇIRPINTILAR ARASINDA. GÖRMEK İSTEDİĞİNİZ HER YERDE...

İşte bu pırıltı bana hep yaşama sevinci vermiştir. Yaşama sevincimi sizlerle paylaşmak için "Pırıltı"yı oluşturmaya karar verdim. Keyif almanızı ve yaşama sevincinizin daim olmasını dilerim.
Sevgilerimle,

Duygu

"Dış güzellik iç güzelliğin görünen kısmıdır. Her insan gözlerindeki pırıltıda kendini belli eder..." Paulo Coelho

15 Ocak 2014 Çarşamba

Friedrich Rückert'in dizeleri yardımıyla Aydın Büke'den...

 

Yoldaşıma...

Sen benim ruhum, yüreğimsin,
Keşfettiğim dünyamsın,
İçinde yüzdüğüm cennetimsin.
Aşkını bağışladı bana cennet,
Yücelten soylu kılan aşkını.
Varlığım değişir bakışınla
Taşırsın beni göklere aşkınla.


Romantizmin Işığı Clara kitabının giriş sayfasından Asu'suna ithafen yazmış Aydın Büke... Tam da benim kendimi anlattığım şekliyle, bana da tercüman oldu... Kaleminize sağlık Aydın Büke...

Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder