KIRK YAŞ...


Tuluhan Tekeli'nin 40'ında 40 Kadın adlı kitabının tanıtımında da " http://www.okuryatar.com/40inda-40-kadin-duygu-ceritoglu/ " göreceğiniz gibi yazıma "kırkıma üç kala" diye başlamıştım.  Üzerinde üç yıl geçmiş ki 13 Aralık 2013 tarihinden itibaren artık "Kırkımdayım" :)

Kırklandım diye pek bir sevinçle girdim yaşıma. Kitaptaki kadınların aksine şanslıyım ki onların kırkında farkettiklerini ben otuzdördümde farketmeye başlamıştım. Biliyorum ki; ben önemliyim, değerliyim, isteyip de yapamayacağım hiçbir şey yok. Yeter ki istek, karar ve hedef belirlenmiş olsun hayatımda. Sen neye hazırsan o da sana hazırdır! Kesinlikle, istinasız bu böyle. Yıllardır yapmak isteyip de durduğunuz, bir türlü yapamadıklarınızı bir bakmışsınız ki yapıyor hale, yaşıyor duruma gelirsiniz. Mucizeler devreye girer. Evren size yardım eder. Melekler işbaşındadır. Ne derseniz deyin siz sadece o duruma hazırsınızdır ve bütün kainat isteğinizin gerçekleşmesi için işbirliği içine girmiştir.  

http://duyguceritoglu.blogspot.com/2014/01/yeni-bir-baslangic.html yazımda da belirttiğim gibi kırk yaşımla beraber bir çok yenilik ve değişiklik içindeyim.

Bakalım kırk yaşım bana daha ne mucizeler, güzel sürprizler ve kapıyı çalan fırsatlar getirecek; yaşayıp göreceğiz. Yeter ki sağlık olsun!

Duygu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GECENİN IŞIĞI - ŞEBNUR ALTIN